wtorek, 30 czerwca 2015

CO MI ZROBISZ JAK MNIE ZŁAPIESZ? Podstawowe Zasady BHP

2 komentarze:

  1. Każdy pracownik zobligowany jest do przestrzegania zasad BHP, które zapewniają mu ochronę na stanowisku pracy. Pracuję w dużym magazynie, który zatrudnia setki osób. Na co dzień współpracujemy z pewną firmą oferującą profesjonalne usługi BHP. Niedawno odbywałem u nich kurs zdalny, który okazał się dla mnie bardzo satysfakcjonującym rozwiązaniem — szkolenie mogłem odbywać w pojedynkę, w zaciszu własnego domu. Bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie również to, że szkolenie to było dostępne także w anglojęzycznej wersji językowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy pracodawca jest też zobowiązany do przeprowadzania odpowiednich szkoleń. Niestety jest to często bagatelizowane i odwalane są bezsensowne pokazówki. Ale w miejscach, gdzie mamy fartuch foliowy w rolce, musimy wiedzieć, do czego on służy i dlaczego trzeba go nosić. Jeżeli pracodawca będzie takie rzeczy bagatelizował, pracownik też nie będzie do tego poważnie podchodzić.

    OdpowiedzUsuń